Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2011

Δώρα τελευταίας στιγμής!

Όλα περνούν από το χέρι σου και μόλις που προλαβαίνεις να ετοιμάσεις το τραπέζι για το Σάββατο. Οι φίλοι σου όμως θα είναι εκεί στην ώρα τους και ίσως να περιμένουν τα δώρα που τους έταξες. "μα πότε θα πάω στα μαγαζιά?" σκέφτεσαι και έχεις δίκιο, όπως και εγώ! Γι αυτό προσπάθησα να σκεφτώ τι δωράκια θα μου άρεσαν να μου κάνουν και τι έχω κάνει εγώ την τελευταία στιγμή. Για δες....
marthastewart.com
Για εκείνη τη φίλη που πάντα θέλει να λάμπει και που μάλλον θα τη φανταζόσουν τέτοιες μέρες να χορεύει κάτω από μια ντίσκο μπάλα αν ζούσαμε στα 60s, αυτό το δαχτυλίδι θα ήταν σούπερ δώρο! Μπες στο συγκεκριμένο site και δες με λεπτομέρειες πώς θα το πετύχεις!!!!
Πρόσφατα μου παραπονέθηκε μια φίλη μου ότι θέλει να αφήσει τα φυσικά scrub να κάνουν τη δουλειά των επώνυμων που μέχρι τώρα αγόραζε μια περιουσία, αλλά δεν έχει χρόνο. Σκέφτηκα, βλέποντας και τις σχετικές ιδέες από κάποια sites, να ψάξω για ένα όμορφο βαζάκι που μέσα θα βάλω ζάχαρη, ελαιόλαδο, αρωματικά έλαια... ίσως βανίλιας που έχω και εύκαιρη ή πορτοκαλιού. Δεν θα είναι τέλειο?
go.tipjunkie.com
ή για σένα που σου έχει ξεμείνει λίγη από την αγαπημένη σπιτική μαρμελάδα μπορείς να τη στολίσεις και είσαι έτοιμη!
northern cottage skin scrub 4 
Μπορείς ωστόσο καθώς φτιάχνεις τα μπισκότα σου να κρατήσεις λίγη ζύμη και να την αποθηκεύσεις σε ένα βαζάκι όπως θα δεις εδώ
ή ακόμη καλύτερα σε σχήμα καραμέλας εδώ
Holiday Crackers
Μια πανεύκολη ιδέα έρχεται μέσα απ'τα τραγούδια... Όλοι θα έχουμε ένα άδειο cd στο σπίτι και πολλά τραγούδια που μας έχουν συνδέσει με κάποια ιστορία. Γιατί δεν ετοιμάζεις για δώρο μια play list με τα καλύτερά σας?
Handprint Santa
ή μια κάρτα με την αγάπη και τις ευχές σου!!!


Ο,τι δώρο και αν σκεφτείς να κάνεις να ξέρεις έχει εξίσου σημασία ο στολισμός του να είναι όσο γίνεται πιο γιορτινός. Εγώ πήρα ορισμένες καλές ιδέες  εδώ Όταν θα μπεις στη σελίδα αυτή, για όποια διακόσμηση σ'αρέσει σου έχει, κάνοντας κλικ πάνω στην εικόνα, λεπτομέρειες.
DIY No Sew Ribbon Bows

Produce Bag as Gift Wrap

Grocery Bag Pom Pom Gift Topper
Βάλε όλη σου την τέχνη, μπορείς!

7 σχόλια:

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Ευχαριστούμε για τα δωράκια και κυρίως το ψάξιμο που έκανες για ιδέες..εκείνο με το κουπ για μπιοσκότα αχτύπητο..μου έδωσες ιδέα.Καλή χρονιά να έχεις γλυκιά μου, με υγεία και ευκολία !Φιλάκια Αχτιδένια για το βράδυ εκείνο.

Lyriel Bee είπε...

αχ φίλη μου εγώ θέλω αυτό το scrub να μου κάνεις και ένα δαχτυλιδάκι ντίσκομπάλα !!! τίποτα δλδ χιχιχ
Είναι πραγματικά φοβερές οι ιδέες σου :))

Claire D. T είπε...

Υπέροχες προτάσεις!! Μας δίνεις και τα link, τι ωραία :D

Sofi Moukidou είπε...

nice post!

Λένα είπε...

πάντα υπέροχες ιδέες ....καλή πρωτοχρονιά girl...
http://lenasfavoritesthings.blogspot.com/

Kiki Aposeki είπε...

Καλή Χρόνια όμορφη, γεμάτη χρώματα και αρώματα!!!

vivi ka είπε...

Πολύ ωραίες ιδέες και υπάρχει και πολύ χρόνος μέχρι την Πρωτοχρονιά για να ετοιμαστούν! :)

Δημοσίευση σχολίου

i ♥ comments