Τετάρτη 18 Ιουλίου 2012

δώσε μου 24 ώρες...

Μου αρέσει πολύ η δύναμη των λέξεων.Και πάντα αναρωτιόμουν πως μπορούν μικρές ή και μεγαλύτερες,να σε κάνουν να χαμογελάσεις, να σκεφτείς,να δακρύσεις.Να τα ξεκινήσεις όλα απο την αρχή..Μερικές απο αυτές,συντροφεύουν τα βράδια μου και είναι πάντα εκεί δίπλα μου να μαλακώσουν και να απαλύνουν τον πόνο μου..άλλες φορές σκίζουν τη σάρκα μου με τα νύχια τους.Με πονάνε..Και άλλες κρύβονται σε μια μικρή γωνιά του μυαλού μου,γιατί δεν τολμώ ούτε να τις αντικρίσω..Με τρομάζει η αλήθεια τους..Μαγεύομαι με αυτούς που μπορούν να τις χειριστούν όπως τους βολεύει..και τις έχουν δέσμιες τους στο χρυσό κλουβί του μυαλού τους και τις φέρνουν απο δω και απο κει,χωρίς να διαμαρτυρηθούν ούτε στιγμή..Τους ''γητευτές του λόγου'',αυτούς που μπορούν,αν θέλουν να σε αφήσουν να κλέψεις λίγο απο το όνειρο τους,να σε αφήσουν να χα'ι'δέψεις λίγη απο τη δύναμη τους..απλά βάζοντας τις σωστές λέξεις στη σωστή σειρά..Θεωρώ αυτούς τους ανθρώπους,σπουδαίους.Μακάρι να είχα λίγη απο τη χρυσόσκονη της πένας τους..
weheartit
Η ιδέα ήρθε απο μόνη της..Αφορμή ήταν ενα άρθρο που διάβασα στο περιοδικό psychologies .Eγω όμως ήθελα να το πάω λίγο πιο πέρα..Θα μπορούσα άραγε να συναγωνιστώ και να ανταγωνιστώ τον ίδιο μου εαυτό;Θα μπορούσα απο σήμερα και για 24 ημέρες,να διαλέγω μια λέξη κάθε μέρα και να γράψω τα συναισθήματα μου,γιαυτή;Μια λέξη που θα ''αιχμαλώτιζα'',που θα με ζάλιζε η'' ομορφιά'' της.Η δύναμή της..Τη μια και μόνη που  θα βολτάριζε στη καθημερινότητα μου..Σύμμαχος μου,θα είναι το αλφάβητο..
..24 γράμματα,24λέξεις,24 ημέρες,άπειρα συναισθήματα...
Δώσε μου λίγο χρόνο να σκεφτώ..και ξεκινάω με την πρώτη ανάρτηση της ημέρας!!


συμπεριέλαβε και την εικόνα αν θες να συνεχίσεις το παιχνίδι μου!

(Aν βρίσκεις ενδιαφέρον το συγκεκριμένο παιχνίδι,μπορείς να παίξεις και εσυ.Ενημέρωσε με ,για να σε συμπεριλάβω στη λίστα με τα ιστολόγια..Είσαι έτοιμη για μια καινούρια πρόκληση;)
Συμμετέχοντες (μέχρι στιγμής)στην πρόκληση 24days,είναι:
mystickland

28 σχόλια:

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

καλημερα πολυ ωραια ιδεα..θα περιμενω με ανυπομονησια τις 24 αναρτησεις σου

Unknown είπε...

Περιμένω με αγωνία!! ωραία ιδέα!! κάνε group πρόκληση για να κάνουμε join!!

Elli είπε...

καλημέρα πολύ ενδιαφερον ακουγεται!!Για να δω με τι λεξη θα ξεκινήσεις!!

Memaria είπε...

Φανταστική ιδέα!!
Δεν ξέρω αν θα τα κατάφερνα, αλλά ίσως αξίζει τον κόπο να δοκιμάσω!!

Κάλη και Κατερίνα από Ανθομέλι είπε...

Kαλή επιτυχία. Ανυπομονώ να δω πώς γίνεται!!! Callie by Anthomeli

vivi ka είπε...

Καλημέρα και καλώς σε βρήκα!! Αν και δεν ανήκω καθόλου, μα καθόλου στους "γητευτές του λόγου" θα δοκιμάσω κι εγώ..

Memaria είπε...

Είμαι μέσα!!!!!

myStickland είπε...

Καλημέρα..χαίρομαι που αποφάσισες να παίξεις..!!
Θα τα λέμε συχνά!

myStickland είπε...

Μπράβο Μαράκι!!
Για να δούμε..πόσο παιχνιδιάρικες λέξεις θα βρεις..:)
Καλή εβδομάδα<3

Memaria είπε...

Προσπάθησα να αντιγράψω την εικόνα για να τη βάλω στο μπλογκ, αλλά δεν μπορώ...

myStickland είπε...

για δοκίμασε ξανά τώρα ;)

Unknown είπε...

θα ακολουθήσω και εγώ...!!! Ωραία πρωτοβουλία!!!!

myStickland είπε...

Καλώς ήρθες,λοιπόν!!

KaPaworld είπε...

Ουάου τρομερή ιδέα!!! Περιμένω τις λέξεις σου...χιχι

myStickland είπε...

Καλώς το Κατερινάκι!!!
Χαίρομαι που σου αρέσει :)
Καλο βράδυ:)

ChristinaD είπε...

Απίθανη ιδέα!! Μπράβο!!

dimitra είπε...

Καλημέρα! Θα ήθελα και εγώ να συμμετέχω στο παιχνίδι αυτό το οποίο βρίσκω πολύ ενδιαφέρον.
Βέβαια από ότι είδα εσύ το έχεις ολοκληρώσει αλλά δεν πειράζει πιστεύω, τι λές?

Unknown είπε...

Το είδα τώρα..τόσο αργά κυριολεκτικά!τι θα έλεγες να το έβαζες ξανά "στο τραπέζι"?θα ψάξω να βρω την απάντηση σου...μου άρεσε η συγνώμη..από κει, ήρθα εδώ.

Unknown είπε...

Kαλημέρα... το παιχνίδι εξακολουθεί να υπάρχει, έτσι δεν είναι...;
Νομίζω ότι μου αρέσει πάρα πολύ...
Θα συμμετάσχω κι εγώ!
Η ανάρτησή μου για το Α θα γίνει απόψε...

Φιλάκια καλούλα μου... Να έρχεσαι να βλέπεις τι κάνω!

myStickland είπε...

Yeahhh!
Φυσικά και ισχύει!!
Καλή σου αρχή!!
(ανυπομονώ!!)

Unknown είπε...

Κι εγώ!! :*

ΜΑΡΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΥ (ΜΑΡΙΑ Π.) είπε...

Καλημέρα και πάλι! Μπορώ να συμμετάσχω κι εγώ; Έμαθα γι' αυτό το Παιχνίδια από την Μαρία Π. και μιας αγαπώ να γράφω, μιας και έτσι εξωτερικεύω πιο εύκολα τα ... συναισθήματα μου!
Αλλά θα ήθελα περισσότερες λεπτομέρειες, δηλ κάθε μέρα μια λέξη που μας εκφράζει με αρχικό γράμμα με την σειρά της αλφαβήτου; Αν χάσω (λόγω έλλειψη χρόνου) ένα post; Απλά δεν θέλω να τα χαλάσω!

myStickland είπε...

Kαλησπέρα!
Χαίρομαι για τη συμμετοχή σου!!Θα το απολαύσεις είμαι σίγουρη!!
Λοιπόν θα πρέπει να βρίσκεις μια λέξη που θα αντιστοιχεί σε ενα γράμμα και να γράφεις τις σκέψεις σου γιαυτό.Π.χ:
Α όπως Αγάπη,Β όπως Βασίζομαι..κ.λ.π.
Αυτή η ανάρτηση θα γίνεται κάθε μέρα για 24 ημέρες συνεχόμενες.Αν θέλεις μπορείς να δημοσιεύσεις και δυο γράμματα συνεχόμενα(π.χ.Αν αρχίσεις Δευτέρα μπορείς να δημοσιεύσεις τα γράμματα Α και Β μαζί..)
Δες αν θέλεις και τις δικιές μου σχετικές αναρτήσεις..
Μην ξεχνάς οτι είναι απλά ενα παιχνίδι που στόχο εχει να μας κάνει να περάσουμε όμορφα..οπότε δεν χρειάζεται να αγχώνεσαι..
Καλή αρχή!!

ΜΑΡΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΥ (ΜΑΡΙΑ Π.) είπε...

Α, ωραία! Σ' ευχαριστώ πολύ που μπαίνω κι εγώ στην παρέα αυτού του παιχνιδιού! Το βράδυ θα ετοιμάσω το post με τα γράμματα που έχω χάσει και μετά κάθε μέρα! :)

BUTTERFLY είπε...

Καλησπερα! Υπεροχη ιδεα! Θα ηθελα να συμμετασχω! Πρεπει οι αναρτησεις να ειναι καθημερινες η απλα να ειναι 24 στο συνολο αλλα μπορουν να εχουν καποιες μερες αποσταση η μια απο την αλλη;Καλως σε βρηκα!

Ανώνυμος είπε...

Θα επιθυμούσα να συμμετάσχω και εγώ. Εξαιρετική ιδέα...

Ανώνυμος είπε...

θα το ξεκινησω μαλλον και εγω..

Eleftheria Siatira είπε...

Σε ευχαριστώ για το σχόλιο στο blog μου!
Μπορείς να δεις έχω προσθέσει και την εικόνα: http://tohmerologiomoubyeleftheria.blogspot.gr/2013/08/24-days-challengeday-1_24.html

Δημοσίευση σχολίου

i ♥ comments