Παρασκευή 31 Αυγούστου 2012

sexta feira:...ευχαριστώ!

Μια ευχάριστη έπληξη με περίμενε ερχόμενη στο mystickland..Η φίλη μου Εύη απο το :sexta-feira-sexta-feira.blogspotμε τίμησε με ενα ακόμη βραβείο.Του δημιουργικού ιστολογίου.Ευχαριστώ πολύ και ελπίζω να έχω όρεξη για πολλές πολλές δημιουργίες στο μέλλον!
Χαίρομαι ιδιαίτερα όταν τα βραβεία  προέρχονται απο ιστολόγια,που εκτιμώ και απολαμβάνω την παρέα τους.Kαι η Εύη,είναι μια απο αυτές!
Οι κανόνες είναι λίγο πολύ γνωστοί:
1)Αναφέρω το ιστολόγιο που με τίμησε.
2)Μοιράζομαι 7 τυχαία πραγματάκια για μένα.
3)Το χαρίζω με χαρά σε άλλα 10 ιστολόγια.

Επειδή πρόσφατα μίλησα για μένα,μπορείς να δεις εδω τις απαντήσεις μου.
Όσον αφορά το τρίτο μέρος,θα ήθελα να ευχαριστήσω όλες εσας που περνάτε απο εδω,διαβάζετε τις σκέψεις μου,αφήνετε όμορφα σχόλια,μου δίνετε έμπνευση και όρεξη να προσπαθώ πάντα να ανεβάζω τον πήχη λίγο ψηλότερα.Να ταξιδεύουμε μαζί με μοναδικές αποσκευές τα λούτρινα όνειρα μας..Να παίρνουμε δύναμη η μια απο την άλλη.Το χαρίζω σε όλα τα αξιόλογα κορίτσια που γνώρισα εδω..
Μέσα απο την καρδιά μου,να είστε όλες καλά..Γιατί το αξίζετε*

9 σχόλια:

Katerina V *Pause blog* είπε...

Συγχαρητήρια!!Να είσαι πάντα δημιουργική στη ζωή σου!! :) Ευχαριστούμε πολύ για τα όμορφα λόγια.. Συνέχισε με την ίδια πηγή ενέργειας και έμπνευσης!! Πολλά φιλιά!!

Chrisi είπε...

Συγχαρητήρια για το βραβειο σου ,σ ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια,εύχομαι να είσαι πάντα υγειής και δημιουργική,καλή συνέχεια.

E. είπε...

Ειναι ενα βραβειο που αξιζεις! Ωραια αναρτηση.
Καλο Σαββατοκυριακο!

Taelia88 είπε...

Συγχαρητήρια για το βραβείο σου!! Πάντα δημιουργική, εύχομαι να είσαι!!
Σ' ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια και για το ότι το δίνεις σε όλες μας!!
Καλό σ/κο να έχεις!
Φιλιά!!

maria είπε...

Χαίρομαι για σένα, αξίζεις πολλά πολλά βραβεία και δημιουργίας και ευαισθησίας και πρωτοτυπίας.
φιλιά πολλά

Claire D. T είπε...

συγχαρητήρια γλυκιά μου :)

vivi ka είπε...

Σου αξίζει πραγματικά! Κοίτα τώρα που μας έχεις καλομάθει, μην σε πιάσει καμιά βαρεμάρα :) Χαίρομαι που είσαι από τα πρώτα blog που γνώρισα μπαίνοντας σε αυτό τον κόσμο. Σε ευχαριστώ για τις όμορφες αναρτήσεις σου και είμαι σχεδόν σίγουρη πως θα συνεχίσεις με ακόμα καλύτερες....Φιλάκια!!

evonita είπε...

Συγχαρητήρια!!! Θα συμφωνήσω πως πραγματικά το αξίζεις!!! Χαίρομαι να διαβάζω τις αναρτήσεις σου, είναι πάντα τόσο εμπνευσμένες!!! Φιλάκια πολλά!!!

Memaria είπε...

Φυσικά και αξίζεις το βραβείο δημιουργικού ιστολογίου..και πάρα πολλά πολλά ακόμα!!!
Συγχαρητήρια!!

Δημοσίευση σχολίου

i ♥ comments