Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2012

bioten....μανταρίνι*

Θέλεις να αγοράσεις ενα συσφικτικό γαλάκτωμα,αλλά οι τσουχτερές τιμές τους σε πολλά απο αυτά,σε απωθούν!(μακάρι να απωθούσαν έτσι απλά και τη κυτταρίτιδα..αλλά τέλος πάντων!)
Εγω έχω να σου προτείνω ενα πολύ ικανοποιητικό προ'ι'όν που έχω αγοράσει και χρησιμοποιώ απο το καλοκαίρι.Το συσφικτικό γαλάκτωμα της Bioten.Κάθε νεσεσέρ που σέβεται τον εαυτό του αλλά και την τσέπη σου,σίγουρα θα έχει και απο μια bioten..ια ιστορία να σου πει!Μια εταιρία που σέβεται τους πελάτες της με προ'ι'όντα για όλα τα γούστα σε πολύ καλές τιμές.Όσον αφορά το συγκεκριμένο ,το χρησιμοποίησα για 3 μήνες περίπου εναλλάξ με το γαλάκτωμα σώματος με άρωμα κυδώνι(που λατρεύω!)
Αυτό που μπορώ να σου πω είναι οτι αν σου αρέσει η μυρωδιά μανταρινιού,δεν υπάρχει περίπτωση να μην θέλεις να το αγοράσεις.Είναι τόσο φρέσκια και δροσερή..Σαν να βγήκες μόλις απο ενα δροσερό ντους.Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι οτι απλώνοντας το,αισθάνεσαι δεκάδες παγάκια να κυλάνε στο κορμί σου!Ιδανικό για τους καλοκαιρινούς μήνες!!Απλώνεται πολύ εύκολα και απορροφάται στο λεπτό.Αφήνει ενυδατωμένο και μυρωδάτο το δέρμα σου για ώρες.Τώρα δεν ξέρω αν μπορεί όντως να σου χαρίσει και σφριγηλότητα μέσα σε 7 ημέρες!Πιστεύω οτι είναι σχεδόν αδύνατο να υπάρχει ενα προ'ι'όν που να το πραγματοποιεί!Χρειάζεται σωστή διατροφή,αρκετα ποτήρια νερό την ημέρα, ήπια γυμναστική και φυσικά ''εμπνευσμένα''γονίδια για να έχεις ενα άψογο σώμα.Αυτό που εμένα μου άφησε είναι μια ευχαρίστηση οτι έχοντας ενα ενυδατωμένο και δροσερό αποτέλεσμα,τουλάχιστον τα χρήματα μου δεν πήγαν χαμένα!

εδω,μπορείς να δεις όλα τα προ'ι'όντα Bioten!

8 σχόλια:

Nasia είπε...

εγώ συνήθως παίρνω μυρωδιά σχετική με βανίλια...μανταρίνι δεν έχω δει ως τώρα σε γαλάκτωμα και είμαι πολύ περίεργη να το μυρίσω!!!
καλημέρα!

Ανώνυμος είπε...

Τα Bioten είναι κατά τη γνώμη μου μια χαρά για τα λεφτά τους. Δεν περιμένεις βέβαια θαύματα από αυτά αλλά σε βγάζουν από τη δύσκολη θέση. Αυτό το γαλάκτωμα δεν το έχω , έχω το κυδώνι. Μια χαρούλα είναι για κάθε μέρα.

Chrisi είπε...

Καλημέρα ,καλή εβδομάδα ,αγαπημένη μυρωδιά το μανταρίνι ,οπότε θα το δοκιμάσω,φιλιά.

vivi ka είπε...

Τώρα που έχω αρχίσει την γυμναστική νομίζω πως ένα τέτοιο προιόν είναι απαραίτητο συμπλήρωμα. Με την διατροφή υπάρχει λίγο θεματάκι αλλά διορθώνεται αυτό :)
Φιλιά!! :))

Memaria είπε...

Κι εγώ σαν τη Νάσια προτιμώ βανίλια...βέβαια και το μανταρινάκι για καλοκαιρινό καλό ακούγεται!!
Καλή εβδομάδα!!

maria είπε...

Πρώτη φορά μου κάνει κλικ προιόν σαν και αυτό. Δεν χρησιμοποιώ σταθερά μιά μάρκα γαλακτώματος για το σώμα αλλά το μανταρίνι με δελεάζει καθώς και η δροσερή αίσθηση στο σώμα. Θα το δοκιμάσω στα σίγουρα.
καλό απόγευμα

dimitra είπε...

Εγώ χρεισιμοποιώ από την Bioten το καθαριστικό προσώπου και είναι φανταστικό. Επίσης έχω στη δουλεία μαζί μου μία κρεμούλα Bioten όταν νιώθω από τις πολλές ώρες και την κούραση το δέρμα μου να τραβάει.

evonita είπε...

μου αρέσει το μανταρίνι, δεν έχω δοκιμάσει ποτέ κάποιο προϊόν bioten.. ωραία πρόταση μου ακούγεται!

Δημοσίευση σχολίου

i ♥ comments