Σάββατο 11 Ιανουαρίου 2014

Ο χειμώνας.. θέλει λουλούδια!

Αυτές τις ημέρες που ο καιρός μας έχει πείσει ότι πρέπει τελικά να αλλάξουμε διάθεση (γιατί μάλλον ο καιρός θα συνεχίσει τα παιχνίδια του), έχω ξεκινήσει να ψάχνω για λουλούδια.. λες και σε μια άλλη διάσταση έχουμε Άνοιξη! ή πολλά χαμόγελα μαζεμένα να απλώνουν τα χέρια τους για να σφίξουν ένα μάτσο τριαντάφυλλα.
Και δεν έχουμε, το ξέρω. Όμως γιατί να μη προσπαθήσουμε να τη δημιουργήσουμε; Κι αν όχι την ανοιξιάτικη ατμόσφαιρά.. την καλή μας διάθεση. Όπως όλα φτιάχνουν, όταν έξω ο ήλιος βρίσκει τη θέση του, έτσι και μέσα στο σπίτι ή στο γραφείο ή σε όποιο περβάζι έχουμε δίπλα μας σε όποια δουλειά κι αν κάνουμε.
Pink Flowers at Pink Frou-Frou tumblr

Chevron

Glitter

Pic

Σε έπεισα;;; :)

9 σχόλια:

Miranta είπε...

Εμένα πάντως με έπεισες!Λουλούδια παντού,στα βάζα,στα περβάζια,στις γλαστρόνια,στα μπαλκόνια,στο μυαλό και στις καρδιές μας!
Καλή χρονιά κορίτσι μου πολύχρωμη,ευωδιαστή και λουλουδένια!

GETALOCALIFE είπε...

Ναι ναι σύμφωνω μαζί σου,τωρα π πέρασαν οι γιορτές και οι Χριστουγεννιατικοι στολισμοι έφυγαν,νομίζω πως το ν έχουμε λουλούδια στον προσωπικο μας χώρο ειναι κατι πολυ όμορφο.Λατρευω τις φωτο με λουλούδια και διακοσμητικά φλοραλ και νομίζω πως ήρθε η εποχή να νιώσουμε λιγη Άνοιξη...νωρίτερα!Φιλάκια
www.getalocalife.blogspot.gr

Anzouya είπε...

Είναι όλα τόσο τέλεια, και πραγματικά σου αλλάζουν εντελώς τη διάθεση. Πάντα λέω ότι θα μου άρεσε να γεμίζω το σπίτι λουλούδια, αλλά ακόμα δεν το έχω καταφέρει...

Ανώνυμος είπε...

Κι εγώ ξύπνησα σήμερα και ο ήλιος με έβαλε σε ανοιξιάτικη διάθεση! Οπότε είμαι μμαζί σου! Φιλιά!

Craftlandgr είπε...

Γινεται να μην μας πεισεις με τετοιες φωτο;;;Φιλια πολλα!!

Eva M. είπε...

Τα αγαπώ τα λουλούδια & πάντα προσπαθώ να τα έχω φρέσκα στο δωμάτιό μου!
Φιλιάαα

evonita είπε...

και μένα με έπεισες φυσικά!! τα λουλούδια είναι τόσο όμορφα!!! :)

Memaria είπε...

Λουλούδια παντού λοιπόν!!!
Καλή χρονιά με υγεία και χαρά και μπόλικη καλή λουλουδιασμένη διάθεση!
Φιλιά πολλά!

Μαργαρίτα είπε...

Τα αγαπώ τα λουλούδια! Αυτά πάλι πρέπει να με μισούν, αφού τείνω να τα ξεχνάω και να τα ξεραίνω....

Δημοσίευση σχολίου

i ♥ comments